Kunde, Call, Service, Support, Medlemssenter
Jobber du innen Kunde/Call/Service/Support/Medlemssenter?
Har du behov for å lette blikket av og til og få innblikk i hvordan andre kundesentere drives?
TMS Executive, med 30-års erfaring, har et erfaringsforum for ledere og ansatte i kunde/call/service/medlem/support/dokumentsenter
Hensikten med forumet er erfaringsutveksling av god praksis innen; rutiner, organisering, visjon, fullmakt, misjon, kjerneverdier, ressursplanlegging, kundesystemer, kundesenterplattform, kulturbygging, kvalitet, gode kundeopplevelsen, internkommunikasjon, medarbeidertilfredshet, coaching, sosiale sammenkomster, resultatfokus, kompetanseutviklingsmetodikk, kompetansekartlegging, medarbeiderutvikling, medlytt, egentrening, KTI, ledelse, struktur, systemer, rekruttering, rapportering, onboarding, oppfølging sykefravær, KPI på sporing, ordre, retur, garanti, faktura og telefon, og mye mer mellom ikke-konkurrerende selskaper og kommuner.
Vi møtes uformelt og uten møteplikt noen ganger per år på Teams og fysisk,
for å få innblikk i og dra nytte av:
Hvordan andre bedrifter og bransjer løser sine utfordringer.
Hva som rører seg i bransjen og lokalt næringsliv.
Hvordan andre tar beslutninger på viktige saker.
Møte potensielle kunder og leverandører.
Forskjellige emner som kan være interessante og relevante for din bedrift.
Gode tips fra andre aktører.
Mulighet for din bedrift å være vertskap
Besøke og få omvisning hos nye bedrifter og bransjer.
Knytte kontakter med andre kvalifiserte mennesker.
Besøke andre bedrifter som byr på seg selv og viser frem det de kan.
Treffe likesinnede, folk som jobber på samme nivå som en selv.
Få et faglig friminutt og pusterom.
Kommende møter
Lurer du på noe angående møtene, eller er interresert i å melde deg på? Klikk her for å sende mail, eller ring direkte på telefonnummer: +47 51 37 30 21
Dato: tirsdag 25. november 2025
Tid: 08:30-11:00
Vi skal besøke AutoStore, og deres innovation hub på Avaldsnes, hvor VP HSSS & workplace services Audhild Rygg tar imot oss.
Dato: onsdag 28. januar 2026
Tid: 08:30-11:00.
Vi skal besøke Maersk Training Crisis Management på Sandnes, hvor head of Crisis Management Divison, Vidar Gade tar imot oss.
https://maersktraining.com/locations/norway/stavanger-crisis-management
Dato: Onsdag 12. november 2025.
Tid: 08:30-10:00.
Vi skal besøke NorDan på Forus, hvor markedssjef Maren Rasmussen tar imot oss.
Dato: Tirsdag 9. desember 2025.
Tid: 08:30-10:30.
Vi skal besøke Zaptec på Sandnes, hvor Maiken Økland, head of marketing & communications vil fortelle mer om deres markeds- og kommunikasjonsstrategi.
Dato: Onsdag 29. oktober 2025.
Tid: 08:30-11:00.
Vi skal besøke Sandnes Garn på Sandnes, hvor produksjonssjef Terje Hovland tar imot oss.
Dato: Onsdag 3. desember 2025.
Tid: 08:30-12:00.
Vi skal til Aker Solutions og deres helt nye bygg i Jåttåvågen, hvor project quality manager Tim Houghton tar imot oss.
Dato: onsdag 17. desember 2025.
Tid : 14:00-14:40
Teamsmøte: Denne gang skal vi få høre mer om Tomra, Hvor VP public relations Mathilde Hellenes vil fortelle mer om selskapets kommunikasjonsstrategi.
Dato: tirsdag 10. februar 2026
Tid : 08:30-10:30
Vi skal også besøke Hovedredningssentralen på Sola, hvor vi møter kommunikasjonssjef Anja Kristin Bakken.
https://www.hovedredningssentralen.no/
Dato: Onsdag 26. november 2025.
Tid: 08:30-11:00.
Vi skal besøke PX Norge på Tananger, hvor head of HSEQ manager Arne Sandstedt imot oss.
https://www.pxlimited.com/location/norway-risavika-liquefaction-plant/
Dato: torsdag 4, desember 2025
Tid : 14:00-14:40
Amedias kundesenter, presentasjon, på teams
Dato: Tirsdag 16. september 2025.
Tid: 08:00-11:00.
Vi skal besøke Årdal Maskinering på Nærbø, hvor Frode Hegle, QHSER & AM project manager tar imot oss.