Kunde Call Service Support Medlemssenter

Jobber du innen Kunde/Call/Service/Support/Medlemssenter?

Har du behov for å lette blikket av og til og få innblikk i hvordan andre kundesentere drives?

TMS Executive, med 30-års erfaring, har et erfaringsforum for ledere og ansatte i kunde/call/service/medlem/support/dokumentsenter.

Hensikten med forumet er erfaringsutveksling av god praksis innen; rutiner, organisering, visjon, fullmakt, misjon, kjerneverdier, ressursplanlegging, kundesystemer, kundesenterplattform, kulturbygging, kvalitet, gode kundeopplevelsen, internkommunikasjon, medarbeidertilfredshet, coaching, sosiale sammenkomster, resultatfokus, kompetanseutviklingsmetodikk, kompetansekartlegging, medarbeiderutvikling, medlytt, egentrening, KTI, ledelse, struktur, systemer, rekruttering, rapportering, onboarding, oppfølging sykefravær, KPI på sporing, ordre, retur, garanti, faktura og telefon, og mye mer mellom ikke-konkurrerende selskaper og kommuner.

Vi møtes uformelt og uten møteplikt noen få ganger pr år, for å få utbytte av:

 

  • Høre hvordan andre bedrifter og bransjer løser sine utfordringer

  • Høre hva som rører seg i bransjen og lokalt næringsliv

  • Hvordan andre tar beslutninger på viktige saker

  • Å møte potensielle kunder og leverandører

  • Å høre om forskjellige emner som kan være interessante og relevante for din bedrift

  • Å høre om gode tips fra andre aktører

  • Å besøke og få omvisning hos nye bedrifter og bransjer

  • Å knytte kontakter med andre kvalifiserte mennesker

  • Å besøke andre bedrifter som byr på seg selv og viser frem det de kan

  • Treffe likesinnede, folk som jobber på samme nivå som en selv

  • Å ha et faglig friminutt og pusterom

  • Mulighet for din bedrift å være vertskap

Kommende møter:


I uke 38,tirsdag 16. september kl. 08:00-11:00 skal vi besøke Årdal Maskinering på Nærbø, hvor Frode Hegle, QHSER & AM project manager tar imot oss.

https://www.aardal.as/

I uke 40, onsdag 1. oktober kl. 08:30-11:00 skal vi besøke Maersk Training Crisis Management på Sandnes, hvor head of Crisis Management Divison, Vidar Gade tar imot oss.

https://maersktraining.com/locations/norway/stavanger-crisis-management

I uke 44, tirsdag 28. oktober kl. 08:30-11:00 skal vi besøke AutoStore, og deres innovation hub på Avaldsnes, hvor VP HSSS & workplace services Audhild Rygg tar imot oss.

https://www.autostoresystem.com/

I uke 44, onsdag 29. oktober kl. 08:30-11:00 skal vi også besøke Sandnes Garn, hvor produksjonssjef Terje Hovland tar imot oss.

https://www.sandnes-garn.com/

I uke 46, onsdag 12. november kl. 08:30-10:00 skal vi besøke NorDan på Forus, hvor markedssjef Maren Rasmussen tar imot oss.

https://www.nordan.no/

I uke 48, onsdag 26. november 2025 kl.08:30-11:00 skal vi besøke PX Norge, hvor head of HSEQ manager Arne Sandstedt imot oss.

https://www.pxlimited.com/location/norway-risavika-liquefaction-plant/

I uke 49, onsdag 3. desember 2025 kl.08:30-12:00 skal vi Aker Solutions og deres helt nye bygg, hvor project quality manager Tim Houghton tar imot oss.

https://www.akersolutions.com

I uke 50, tirsdag 9. desember kl.08:30-11:00 skal vi besøke Zaptec på Sandnes, hvor Maiken Økland, head of marketing & communications vil fortelle mer om deres markeds- og kommunikasjonsstrategi.

https://www.zaptec.com/